До уваги !
Поновлено проведення позапланових перевірок у сфері надання житлово-
комунальних послуг з питань формування, встановлення та застосування
державних регульованих цін (тарифів)
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області
інформує, що 08 березня 2024 року Урядом прийнято рішення щодо поновлення
позапланових заходів державного нагляду (контролю) в умовах воєнного стану, які
затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 08.03.2024 № 261.
Так, на теперішній час Держпродспоживслужба може здійснювати
позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами
господарювання вимог законодавства щодо формування, встановлення та
застосування державних регульованих цін (тарифів) у сфері надання житлово-
комунальних послуг за наявності загрози, що має негативний вплив на права,
законні інтереси, життя та здоров’я людини. Зокрема, позапланові заходи
контролю можуть здійснюватись на підприємствах, які надають наступні житлово-
комунальні послуги – централізоване водопостачання та централізоване
водовідведення, постачання теплової енергії та постачання гарячої води, послуга
з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення,
відновлення та видалення побутових відходів.
Нагадуємо, що відповідно до чинного законодавства однією із підстав
проведення позапланових перевірок є звернення споживачів.
Отже, у разі виявлення необґрунтованого підвищення тарифів на житлово-
комунальні послуги, ви можете надіслати звернення до Головного управління
Держпродспоживслужби в Чернігівській області:
• у паперовому вигляді - на поштову адресу: вул. Грушевського Михайла, 180,
м. Чернігів, Чернігівська область, 14034;
• у сканованому вигляді – на електронну адресу: post@dpsscn.gov.ua;
• через електронну форму для надсилання звернень громадян, яка доступна
на офіційному сайті Головного управління Держпродспоживслужби
в Чернігівській області.
Згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян»
у зверненні має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові громадянина; місце
проживання заявника; викладено суть порушеного питання; зауваження, заяви чи
скарги, прохання чи вимоги.
Також у зверненні необхідно зазначити наступну інформацію:
• повне найменування суб’єкта господарювання з визначенням організаційно-
правової форми господарювання (ТОВ, ПП, ПрАТ – юридична особа);
• адресу місця провадження господарської діяльності суб’єкта
господарювання (фактичну адресу об’єкта);
• факти порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства щодо
формування, встановлення та застосування державних регульованих цін у
сфері встановлення тарифів ЖКГ та його документальне підтвердження (за
наявності).
Письмове/електронне звернення має бути підписане заявником (заявниками)
із зазначенням дати його написання.