Шановні громадяни!

Через військову агресію російської федерації мільйони жінок та дітей, тікаючи від жахів війни, змушені зараз покинути територію України та прямувати до сусідніх країн. В умовах воєнного конфлікту така категорія громадян є найбільш уразливою до потрапляння в ситуації, пов’язані з торгівлею людьми. У той же час зростає ризик стати жертвою торгівлі людьми і для чоловіків, які внаслідок війни втратили роботу                   і дохід. Торгівці живим товаром готові скористатись теперішньою складною ситуацію та уразливістю тих, хто полишає Україну.

Відновлюємо роботу !

Прилуцький відділ Державної міграційної служби України в Чернігівській області з 23.05.2022 року відновлює роботу з питання надання адміністративних послуг:

Управління Державної міграційної служби України в Чернігівській області повідомляє, що станом на сьогодні ажіотажу з оформлення закордонних паспортів не виникає

На жаль, все частіше в тих чи інших мас-медіа можна побачити інформацію стосовно підвищеного попиту на оформлення паспортів для виїзду за кордон. До того ж зростання кількості бажаючих отримати закордонні паспорти пов’язують з масовою панікою громадян, які хочуть якнайшвидше виїхати з України. Управління ДМС у Чернігівській області запевняє, що жодної паніки чи ажіотажу з оформлення даного документа не спостерігається, про це свідчать і статистичні дані. 

Ви запитуєте - ми відповідаємо!

Інформуємо, що протягом листопада 2021 року на телефонну «гарячу лінію» УДМС у Чернігівській області надійшло 269 дзвінків, а всього з початку року – 4238 (2020 рік – 3755). Проаналізувавши Ваші звернення, хочемо надати роз’яснення на одне із найчастіших запитань: «Чи готовий мій паспорт?».

Ви запитуєте - ми відповідаємо!

Продовжуючи нашу рубрику щодо роз'яснення питань, які надходять на телефону «гарячу лінію» Управління Державної Міграційної служби України в Чернігівській області під назвою: «Ви запитуєте – ми відповідаємо!», інформуємо, що протягом жовтня 2021 року на телефонну «гарячу лінію» УДМС у Чернігівській області надійшло 310 звернень (у жовтні 2020 року – 389).